четвер, 29 жовтня 2020 р.

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки (інформатика 4 клас)

 

Завдання з інформатики для учнів 4 класу

Виконай алгоритм дій:

1. Виконай інтерактивну вправу

Переваги та недоліки електронних книг 

http://learningapps.org/watch?v=pu47mpgok16


2. Перейди на сайт Української електронної бібліотеки

 https://www.libruk.com.ua/

Виконай завдання на сайті електронної бібліотеки:

  1. Відшукай твір, який ти читав(ла) на уроках у школі або вдома.  Якщо такі твори відсутні в електронній бібліотеці, обери твір на свій вибір.
  2. Завантаж файл твору у форматі TXT на свій комп'ютер. Відкрий файл твору і прочитай невеликий фрагмент.

четвер, 1 жовтня 2020 р.

 Уроки фізики для учнів 7-11 кл. на платформі NZ.UA.

9 клас

Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота

1. Виконати самостійну роботу  (час виконання 25 хв) за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6169187

2. Підготувати на урок 08.10 навчальні проекти з теми "Магнітні явища".

Теми проектів с. 54.

 

3. Для учнів, які не мали можливості раніше виконати самостійну роботу на визначення сили Ампера завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8714390

середу, 30 вересня 2020 р.

 Уроки фізики для учнів 7-11 кл. на платформі NZ.UA.

9-А клас

Тема уроку: Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм. Генератори індукційного струму


Опрацювати презентацію (для перегляду потрібно завантажити) https://drive.google.com/file/d/1DVRRXe7r400cSqoVVqDA-fuXaLFMWLqs/view?usp=sharing

 

Переглянути відео за посиланнями

https://drive.google.com/file/d/1J1a-6hISNDDq7cWMcjAKbH6P8x_NaktF/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Mf7X5bsPVEY5ApYpoFfRmp7rSjDL12Rt/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1AvYUR8zScgPWlck1auL1GiUdOrS4NVNg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1AWhhTnWgtlbUI6iUe5h9aNxoTzDDkpy3/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1HkeYYDfyPV3tiZ4ug3xxxjnkJgeZmVTr/view?usp=sharing

Дослід Ленца https://drive.google.com/file/d/13zT-wCUz_559VqvLG8nW2vAqKTNFHrYJ/view?usp=sharing

Рамка https://drive.google.com/file/d/1PCp451hYmnJqhP3CzLH4uZz8PhqTPfue/view?usp=sharing

Генератор індукційного струму https://drive.google.com/file/d/1EOuxtpfVqcjxp-9kkNxnyefk88D91WDR/view?usp=sharing

 

Опрацювати § 8,
Вправа № 8 (1, 2)
Повторити §1-7

 

11 клас астрономія

Тема уроку: Видимий рух Сонця. Видимі рухи Місяця та планет

Опрацювати презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1k2t3BHgfGoo1c16GOYrY2uTEtYYUdAgJ/view?usp=sharing

Виконати самостійну роботу за посиланням (І, ІІ-варіант) https://drive.google.com/file/d/16uVcK96vS2zhxY0yfQpzNkec7oLSHoUF/view?usp=sharing

Опрацювати § 5,6. Виконати самостійну роботу до 02.10.2020.

пʼятницю, 25 вересня 2020 р.

Завдання з інформатики для учнів 4 класу (ІІ-підгрупи)


            

Завдання з інформатики для учнів 4 класу (ІІ-підгрупи)

 

 

 

Опрацювати презентацію (для перегляду потрібно завантажити) за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1klkOXj_mdNFMjF8F52SzvNdOKr4TRreN/view?usp=sharing


Фізкультхвилинка за посиланням https://youtu.be/3sg5oJQmlBY

 

Виконати інтерактивну вправу за посиланням

http://learningapps.org/watch?v=p0uoz27rt16

Надіслати скріншот про успішне виконання інтерактивної вправи.

 

Виконати практичну роботу, якщо є така можливість за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1JdUTIynh8m4oXO22UCuDjl5ORQ54wlQs/view?usp=sharing 

Фото виконаної роботи надіслати в  особисті повідомлення Viber.


четвер, 24 вересня 2020 р.

 

 Уроки фізики для учнів 7-11 кл. на платформі NZ.UA.

 

7 клас 

Тема уроку:  Лабораторна робота №1 "Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу"

1. Перегляньте відео до лабораторної роботи №1 https://drive.google.com/file/d/1LG_6O8VMb-Wbeshad1LB1nCNH5tNtbdb/view?usp=sharing

2. Опрацювати презентацію https://drive.google.com/file/d/1252EpB0o1bTcyWnW8NVRNGa2yKwhPj3_/view?usp=sharing

3. Заповнити бланк до лабораторної роботи, виконати творче завдання і розв. завдання (слайд № 25) 

https://drive.google.com/file/d/1Msic92DF7FzGEHBCrtQSJSbONnqrPPjH/view?usp=sharing

 

Лабораторну роботу можна виконати в електронному вигляді (заповнити бланк до лабор. роботи) або в робочому зошиті з фізики.  Фото виконаної  роботи надіслати на перевірку.

 У таблиці зазнач. 5 приладів: водяний термометр (дані на відео), лінійка, мірний циліндр, годинник, віконний термометр (слайд №3 презентації). Також потрібно виконати творче завдання (надіслати фото), розв'язати завдання (слайд №25 презентації).


Уважно виконуйте завдання!!!

 

 

 

9-А клас 

Тема уроку: Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. Електромагніти

Переглянути відео

https://drive.google.com/file/d/1l8SUC0y567JBZFiDP08FdAnWOk3WmQ3L/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1dZnet-9FN6jyxJlW1K-zTIQKwBjVg6Ju/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1CujScP3g4MV2uvwWku_wTmWfSbipTrPK/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1ytAY1KFwqvOwCdsboxt105h-4G4F5PqQ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1DGRXw5V3jKXjSJDQqluyw8dmZwvOM8oe/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Ac6W-jHFPUwmWg_k2LQWvdVMqR0QXzPu/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1PAEfBGDWUD0CQN4jsQhXRURhiwQmnyyK/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1FAQg4VPwHKt9jWJ-s8UBNobT3Alixm_F/view?usp=sharing

Опрацювати презентацію https://drive.google.com/file/d/1T1SvHyId9DjvqWheKZSN3ESEVTOmfdk8/view?usp=sharing

 

Опрацювати § 5,6
Вправа № 5 (2, 4), врп. 6 (4) 

 

10 клас

Тема уроку: Вільне падіння

Переглянути відео https://drive.google.com/file/d/1kqiPzgwNqzDqwEqoIbSIQv7kDqdbXgwN/view?usp=sharing

Опрацювати презентацію (записи в зошит) https://drive.google.com/file/d/1UwS3Au3wM4CabTfqk-3YZ7ernlDo-ywf/view?usp=sharing Презентацію  потрібно завантажити для відображ. усіх формул.

  Опрацювати § 7 пункт 1-3,
Вправа № 7 (1-2)

 

 

 

11 клас

Тема уроку: Електрорушійна сила (ЕРС). Закон Ома для повного кола. Коротке замикання


Опрацювати презентацію (записи в зошит) https://drive.google.com/file/d/1xF2s85ve0oZRy4MoLBFoSayrzUy7bPEr/view?usp=sharing

Опрацювати § 4,
Вправа № 4 (1, 2)